[exkluzív] A szupermodell csak nekünk blogol!

Magyarország legismertebb modellje, Mihalik Enikő pár hónapja egy blogot vezet az interneten, melyet természetesen a magyar rajongóinak küld elsősorban. A Celebrity-Exposed mostantól kezdve minden bejegyzéséről be fog számolni, s így Enikőt egy kicsit közelebb hozzuk nektek. :)
"Már a nap kezdetén is hoztam a formámat...Zuhanyzás közben mostam a fogam, mint mindig, de valamiért ma reggel úgy döntöttem, beledörzsölöm a szám körül lévő fogkrémet a szemembe. Persze nem direkt. Egyszerűen csak elfelejtettem lemosni mielőtt az arcomat leöblítettem volna. Ugráltam, üvöltöttem és próbáltam kimosni a szememből a mentolt, ami később úgy kiszárította a szememet, hogy külön örültem a napszemüvegnek, amit a Jason Wu show-n viseltem.
Találkoztam Zsófival, csináltunk egy közös képet csak nektek :) Próbáltam Jasont is elkapni egy pillanatra,de fel alá rohangált,és sajnos nem volt ideje megállni...

A bemutató után 3 órán keresztül futkároztam válogatásokról-fittingekre, fittingekről-válogatásra, miközben az ügynökségnek nem éppen higgadtan próbáltam elmagyarázni, hogy 4 óra alatt nem tudok 7 helyre elmenni és mindenhol körülbelül fél órát eltölteni!!!

Alexander McQueen halála mindenkit nagyon megdöbbentett. Én személyesen nem ismertem, de tiszteltem a munkáját, a divatzsenik közé tartozott. Irina elsírta magát, 11 éve ismerte, nagyon jóban voltak. Ez Naomi Campbell Relief Haiti jótékonysági bemutatója után történt, ahol (ha nem tévedek) a záró ruhadarab egy McQueen kreáció volt. Ez szomorította el Irinát, ugyanakkor megtisztelő búcsú volt ez a szervezőktől.

Ezt leszámítva a show nagyon jól sikerült. Rengeteg celeb jelent meg. Szemügyre is vettem Chris Btrnt és megállapítottam; bizony, szeplős. Váltottam pár szót Alan Cumminggal (Kémkölykök), de leginkább alma túladagolásom tüneteit próbáltam enyhíteni. Igen! Hivatalosan is ki merem jelenteni, létezik almatúladagolás. Az elmúlt két napban több mint hatféle almát próbáltam ki, és valószínű, több mint 20-at ettem meg. Egyszerűen csak rám jött az almát ehetnék. Meg is voltak a következményei, de azért egész napos émelygésem és fejfájásom után, itthon még megettem egy szép Red Delicious-t, ami a konyhapulton csücsülve várta, hogy hazaérjek."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése